Ceren04 Ben o kadar çok alttan muayene olmuştum ki gebelik öncesinde, belkide beni o kadar etkilemedi o yüzden ama onlar gibi değildi bende baskı hissettim açıkçası. Hatta açıklık kontrolü de böyle oluyor dedi doktorum, normal doğumda sürekli bu muayeneye maruz kalma düşüncesi beni de germedi değil. Bilmiyorum psikolojik olarak her şeye hazırladım kendimi. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah ❤️