Böyle bir durumla karşılaşacağımı hiç sanmıyordum. Öğleden sonra doktora gittim. Hoşuma gitmeyen iki durum var dedi. Biri kanama alanı… progestan başlayacağız. Diğeri ise Omfalosel riski. Yani bebeğin iç organlarının karnın dışında olması. Göbek kordonunun yanından dışarıya çıkması ve ayrı bir kese içinde olması. Devlet hastanesine gittim. Doktor belki ben yanlış görüyorumdur umarım böyle değildir, bu hafta hemen perinatolojiye görün dedi. Yarına hemen randevu aldım. Dua edin inşallah yanlış görmüştür, inşallah öyle bir durum yoktur. İlk hamileliğim gayet sağlıklı geçmişti. 4,5 yaşında oğlum var. İkinci gebeliğim. 10 haftalık hamileyim. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen 😞