2022 de aldım, geç gelmedi, logosu vardı ama ben kullandım kıyafetlerini, çantasını, kundağını. Kıyafet kalitesiz bir kumaş değildi. Ayrıca güzel bir mektup yazmışlardı ve birkaç kitap da vardı selçuk şirin’in. Devam ediyorsa yine başvururum. Ama doğumdan sonra başvuru yapabilirsiniz. Çocuğun kimlik numarası ile başvuru alıyorlar diye hatırlıyorum.