Beyzanurq 37+4 olduk artık hergun teravihe gitmek istiyorum doğumu kolaylaştırır mi eğilip kalkarken karnım sertleşiyor onun dışında rahatsızlık vermiyor bebeğe zarar gelir mi bilemedim
Beyzanurq cokkasmabeabi dayanırım ama karnım namazdayken çok sertleşiyor kasılıyor o bebeğe zarar verir mi diye korkuyorum