Kozlar 37+5 günlüğüm bugün sabah uyandığımda Peçeteye kan geldi gecesinden biraz ağrım vardı ama anlamadım normal sandım çarşıya çıkıp gezindiğim için neyse hemen doktoru aradım gittim usg ye baktı tıkaç duruyor, kafası tam kanala girmemiş, rahim ağzı incelmeye başlamış dedi Salı gününe sezeryan günü verdi ama eve gidince gece de gelebilirsin bi kaç gün sonra da dedi net bişey söylemedi ara ara hala daha karnıma belime ağrı giriyor normal mi ? Arada Peçete ile sildim geldi kahverengi Doktor fazla ayağa kalkma yürüme dedi yardımcı olur musunuz ?