Merhaba az önce test sonucum geldi. Düşük risk yazıyor şükür. Ancak benden numune alım tarihi 4 mart mesela ogün alındı o kısmı doğru yazıyor ama altta acıklama kısmında 27 sinde kan alınmıs ayriyetten 5 inde tekrar 2. Kez Kan alındı ve test düşük risk cıktı yazıyor benden 2 kez kan alınmadı ve acıklama kısmındaki tarihler uyusmuyor. Ancak en üstte numune kabul tarihi 4 mart carsamba calısmaya baslanma günü 5 mart yazıyor. Ama aşağıda acıklama kısmında o şekilde yazması kafamı cok karıstırdı bir karısıklıkmı oldu diye basına böyle birşey gelen varmı? Müşteri temsilcimi aradım yarın tekrar kan alıcaklar tekrar bekleme süreci off 🥹başına gelen var ise yazabilirmi lütfen