bennanneyim aynı şeyi bende yaşıyorum aslında, arkadaşım ziyarete geldi yeni doğum yaptığımda ama hediye almadı, sonrasında da bir iki kez buluştuk almadı maddi durumu iyi. Şimdi o doğum yaptı henüz gidemedim ama ziyarete gideceğim elim boş gitmek istemiyorum çünkü bana yakışan o değil 🤷🏼♀️ en azından bi tane takım alırım