Hergün 1 adet prilam bana yetiyordu 16. Haftaya kadar kullandım sonra gerek kalmadı ve bıraktım bulantılarım kusmalarım ve tiksinmem tamamen bitmişti yemelerim de düzeldi
Taaa ki 23. Haftama girene kadar bu haftanın sonuna geldim ve anlamadığım şekilde tekrar başladı ben tamamen bitti sanmıştım 1 haftada 3 kere tekrar kustum sizde de böyle oldu mu
Bugun doktor kontrolüm vardı herşey yolunda hatta bulantılarımı sorduğumda yediğin bişey dokunmuştur felan dedi çevremdekiler saçı geliyodur ondan diyor açıkcası anlam veremedim