cicekligunler2332 hiç belirtiye göre cinsiyet değerlendirmesi yapmayın derim😄
Ben normal hayatımda tatlı çok seven biriyim canım hiç tatlı istemedi turpa limon sıkıp tuz atıp yedim yetinmeyip limon üzerine tuz atıp suyunu içtim😅 bebeği hep sağ tarafımda hissettim oğlum olacak 😊
Genel geçer olarak erkek güzelleştirir olayı tuttu bende cildim kaymak gibi gerçi hamilelik öncesi de sivilcem vs. yoktu, hiç kusmadım ama tiksinti,koku hassasiyeti, ağızda tatsızlık oldu. Bir tanıdığım mide bulantısı kusma yaşadı ilk trimesterde onun da oğlu olacak. Yani belirtilerin erkek ya da kız olduğuyla hiç ilgisi yok bence