Zeyasha 37. Haftamda sancılarım yüzünden erken sezeryana alındım çok ağrım sızım var öbür çocuğum bronşit ve benim elimden hiç bir şey gelmiyo bu dikiş ağrılarına ne yapabilirim lütfen bir şeyler söyleyin
25agustos Zeyasha çok geçmiş olsun hayırlı sağlıkkı oldun bebeğin allah yardımcın olsun. Bakacak annen falan yok mu 😞
Polo Zeyasha krem falan vermedimi dr ? Bence yarın kalk git dr a. Çok ağrım var die Belki enfeksiyon olmştur
ikinciprensimgeliyor Allah yardimcin olsun canim.😔zor bir durum.cocuguna bakacak kimse yokmu acaba?enazindan buyuk cocuguna.nezaman oldun sezeryan ? Ilk 2 gun cok agrir ama bol bol yuru sana tavsiyem.yurudukce azaliyor agri.2 parol ic ust uste birde belki etki edebilir cok gecmis olsun
Zeyasha Var canım annem bakıyor yanımda zaten o olmasa küçük bebeğe hiç bakamam büyüğe de Kaynanam bakıyor ama hava Makinesi kullanması gerek ve dozlarının iyi ayarlanması gerek
Mervecckl Zeyasha canım kim bakarsa baksın çocuk illa annesini istiyor hele ki hastayken benimde bir Minnağım var biri de yolda ben kara kara Doğum sonrasını düşünüyorum
Elmassfll Majezik de içebilirsin bende 12 şubatta sezeryan oldum genel anestezi ile doktorum ağrı kesici olarak majezik yazmış