Niye herseye ağlıyorum 😭 hayatım çok kolay değil evet çocukluk bekarlık evlilik hep bir zorluk . Bu yaşıma kadar gelip anne oldum şükür bir oğlum var 27 haftalık da hamileyim herseye ağlıyorum hasta bir çocuk görünce mutsuz bir anne görünce … korkularım da var doğum yaklaştı bebeğim sağlıklı mı olacak ben sağlıklı çıkacakmıyım yetecekmiyim onlara maddi manevi Allah korusun .. herseyi takıyorum kafama .. benim gibi olan var mı ?