Hcg artmaya devam etti, kese de büyümeye. Ama embriyo ve yolk sac oluşumu gözlenmedi. 32 mm kese ile basit bir operasyonla kürtaj oldum çok üzükerek, pskolojik olarak zor olsa da. Herkesin aynı olacak diye bir kaide yok aksini de çok okudum ama kese görüleli çok olmuşsa ihtimal düşüyor.