2_kezmom Bu gün kesemi gördük 5+5 haftalık gebeyim 1 tane oğlum var bu ikinci gebeliğim doktorum baktı ultrasonda sanırm bitane daha erkek olucak diye yorum yaptı keseye göre cinsiyet olayı doğrumu kızlar olablirmi böyle bşey