Kızlar bugün 39+1 im 2gun önce nisanim geldi 2 haftadır falan nst de sancılar 30 lara 40 lara çıkıyor ben hissetmiyorum. Dün kontrolde 3 kez 80 lere cikti 2 cm açılma ile ama bundan 2 gün öncede 2 cm idi ilçede hastane küçük olduğu için etlige gönderdiler ordan da nst de sancim hiç yükselmesi 20 30 lardaydi yine sabırsızlanıyorum ne xman olur diye cubku bacağımda çok kramp var 3 gündür yuruyeniyorum sancımbyok karnimbsertlesiyor duzenli