cokkasmabeabi deletedmom43191 benim de 3ten sonra kaldı mesleki deformasyon diyorum artık hahhahdahshe kilo da kaldı habire yiyorum ayarım bozuldu
cokkasmabeabi deletedmom43191 ya ben pepsiyi zor acıyorum niyeyse gücüm kalmadı artık sanırım hahshahdh
deletedmom43191 cokkasmabeabi ben islerimi hallettim oturuyorum suanlik sozde gece 11 e kadar falan disardayim dedim ama 5 de eve geldim 🙄😔