cokkasmabeabi twobabymomm hahahahahaha anlık çok post etkileşim alınca altta kalıyor postumuz biri görene kadar inatla yorum atmak lazım 🥲
cokkasmabeabi myangelson kız hangisini açsam bilemedim bu daha çok yorum alır gibime geldiği için bunu açtım. Tükenmişlik sendromu yaşıyorum sanırım açacak post bulamıyorum hahshahdh
cokkasmabeabi deletedmom43191 ben de kidste öyle yapmıştım bi posttan neredeyse kalbi aldım kaçtım çaktırmadan hashahdhsh