senaakck Şuanki ikinci doğumum çok korkuyorum ama güzel geçmişti yani 🥰 öncelikle kendi isteğimle spinal anestezi oldum sabah gezmeye gidiyomuş gibi duş aldım hafif bi makyaj yaptım hastaneye gittim foto çekimi oldu doktor geldi nst takıldı damsr yolu açıldı ameliyat kıyafeti giyildi ve ameliyathaneye gittik orda sedyede oturttular iğne yapıldı asla acımadı kan alıyolarmış gibi hafif bi batma sonra sonda takıldı hafif uyuşmaya başlamıştı asla hissetmedim işleme başladılar bir kaç kere çekişme vs hssettim özellikle bebek çıkarken o 5 dk bayağı çekişmeleri ve baskıları hissediyosun ama bebeğin sesini duyup onu yanağına koydukları an herşeyi bi anda unutuyosun😍😍 sonra zaten ben bebeğe odaklanmıştım o anda bişey hssetmedim odak noktam kızımdı