33 den beri sancım çıkıyordu nst de erken doğum riskin var dendi baya haftalardır yatıyorum fitil kullanıp çok şükür 37 oldum da şimdide ne zaman dogurcam ya stresi oldu 😂 38 i görmezsin demişlerdi servisk kısa olduğu için ama ben baya geldim buralara yürüyüşe bile başladım bu hafta kilosu en son 3 e yakındı sizce ne zaman doğururum her gece ağrılarım oluyo doguruprrum sanıyorum valla