Merhaba arkadaşlar 5 Mart’ta 8 mm olan kese 10 Mart’ta 14 mm olmuş büyüme iyi gibi 6+3 ama yolk görünmedi Dr cihazım eski ondan görünmedi dedi ama yine de içim huzursuz kendi Dr 16 marta randevu verdi boş gebelikte düzenli kese büyümesi olur mu birde 3 4 gün aralıklarla lekelenme yaşıyorum Dr a belirttiğimde bebek görünmediği için ilaç veremem dedi cevaplarınızı bekliyorum lütfen