selosya Arkadaşlar bulantı başlangıç ve bitişleriniz nasıldı ? Kusma oldu mu ? Benim 5+3 bulantım başladı şuan 6+3 devam ama kusma olmadı benim gibi olup ne zaman bitirdiler
MadameTussauds selosya haftada basladi 22. ye kadar öküz gibi bögürerek kustum öyle böyle degildi yani sonrasi mide yanmasi baski doluluk hissi ve bulanti devam etti berbatti dogurdum cok sükür 🥹
anneoluyorummm103 selosya sade bulantıydı başta sonralarda kusma başladı. Sonraki haftalarda da azalarak bitti
mervekalkann selosya 6. Haftada başladı valla 23. Haftama gireceğim birkaç gün önce istifra ettim hiç belli olmuyor. Seyrekleşiyor evet ama tamamen bitmiyor.
e_s_ma selosya 7 haftalıkken bulantı ve kusmalar basladi 16.haftaya gircem daha dun kustum diyeceklerim bu kadar 😂😂