dilankozan Kızlar 23+6 yım hareket hissediyorum 20. Haftadan beri dün 3-4 kez hissettim o zamandan beri hiç hissetmedim normal mi 🥹🐣
dilankozan orhismommmmmm hayır 20. Haftadan beri düzenli hissediyorum ama bugün hiç hissetmedim en son dün hissettim demek istedim🥹
Anneadayiozlem dilankozan bazen normal olabilir hareketliyseniz dünden beri çok mesela olabilir yada gece hareketlidir şimdi uyuyor da olabilir tatlı birşey yada vişne suyu filan içip uzanıp bir saat filan gözlemleyin isterseniz
orhismommmmmm dilankozan korkma bebişim o haftalarda çok normal ben 25. Haftadayım ben bile bazen hissetmıyorum özellikle yoruluyorsan hissetmezsin. Soğuk şeyle iç soluna uzan hemen haraket eder çok korkuyorsan sağlık ocağına git kalp atışını dinle
powerpuffgirlss dilankozan evet canim 25 den sonra duzene giriyor gibi o haftalarda surekli hissedilmiyo
aysct Henüz düzenli hareketi olmaz daha küçük olduğu için arkasını falan dönmüş olabilir 28. Haftadan sonra düzenli hissedersiniz
dilankozan orhismommmmmm yemek yedim ve uzandım şu an tekmeler atıyor kızım annelik biraz panik atak 🥹😂🌸
alinaaden dilankozan bende öyle bütün gün burnumdan getiriyorum 🤣 akşam basliyor minnos oğlum artık daha sakin olmaya başladım 25 haftaya giriyoruz Onuda strese sokmak istemiyorum 🥲💙💙
alinaaden dilankozan bende paniğim tuz yiyemiyorum şeker yiyemiyorum yiyorum ama 5 saat stres yapıyorum niye yedim diye of analık çok zor eşim de takınca daha beter diyor ahsbdbbd