Merhaba, arkadaşım Mart ayında doğum yaptı erkek bebek. Ne hediye alabilirim fikir verir misiniz? Siz neler aldınız arkadaşınıza ? Ben de 1 yıl önce doğum yaptım o bana tulum zıbın çorap getirmişti. Kafam karıştı oyuncak mı kıyafet mi yoksa hediye ceki mi sizce ?