Kızlar bugün kontrol gittik normalde 10+1 im ultrasonda 10+4 çıktı doktorum tarama ya da Fetal DNA kanı verebilirsin dedi çok şükür ense kalınlığı 0.58 crl 3.7 cm burun kemiği gözüküyor ama Fetal yaptırmak istemiyorum belki kötü sonuçlar karşılaşmamdan korkuyorumdur ama bir şeyi ne kadar çok incelersen o kadar pürüz çıkar kısmındayım direk ikili tarama yapmak istiyorum ama sizce ne yapmalıyım benim yerimde olsanız ne yapardınız