Benimde 2. Aşılamam bugün 11. Gün bekliyorum ilk gün karın ağrım oldu sonra sadece kasık ağrım oldu ilk günler iğne ve işlem gördüğün için ağrı olması normal kabul ediliyor. Dayanamayacak kadar olur günlük yaşantını etkilerse doktoruna bildir tabi. Hayırlı haberler alalım inşallah bayram öncesi 🤲🏻