Yasafi-23 Kızlar oğlum 4 yaşında şu an 24 haftalık gebeyim. 20. Hafta tetanoz vuruldu. Başka aşı oldunuz mu 2. Gebeliğinizde
bbaskal Yasafi-23 ben ilk gebelikte 2 doz tetanoz oldum şuan ikinci gebeliğim doktorum 1 doz yaptırmamı söyledi başka aşı olmadım
bbaskal Yasafi-23 aslında ben olmam diye düşünüyordum çok yeni daha ama sağlık ocağındaki doktor yapılabilir yine kadın doğumcunuza kesin danışın dedi doktorum da 1 doz yaptırın dedi hatırlatma dozu oluyormuş sanırım
rabiisso Yasafi-23 ilkini 22 haftalık ikinci 26.bende tek doz diye biliyordum ama değilmiş. İlk 3 sene içinde olursa hatırlatma tek doz olarak vurulurmuş. Daha sonrasında çift doz . İstersen istemiyorum yaz vurdurma dedi ben risk almak istemedim