meltemerennn ben 5. Aya kadar yediklerime takılmadım. Özellikle ilk 3 ay , uyku düzenine alışmak zor oluyor. Hatta şu an bile diyet yaparken uykusuzluk beni zorluyor. O yüzden iyice toparlayıp kilo verme sürecine hazır hissedince başlayabilirsiniz :)