Herkese merhaba🌸 bu hafta 16.haftamdayım, geçen hafta uzanırken karnımda baloncuk gibi pıt pıt anlık bir his oldu. Bugün de az önce yemek yedikten sonra yine karnımda pıt pıt bir his oldu ama çok belli belirsiz. İlk hamileliğim, bebek bu kadar erken hissedilir mi? Bu bebek hareketi mi?