36+5 gelişim geriliği var kilosu 2132 gr doktorum yatış verdi 37 haftada normal doğurtalım seni dedi doğunca küvöze girer mi bana ciğer geliştirici yaparlar mı başına böyle bişey gelen var mı ne olur ne biter gerçekten bilgisi olanlar yazabilir mi moral bozucak olanlar yazmazsa sevinirim