Senis ben 37+2 HAFTALIK hamileyim . 2 hafta once oldum muayene . İki parmağıyla baktı , cok şükür acı agrı olmadı . Hic korkulacak bir sey yok . Kaslarımın cok güçlü olduğunu söyledi . Ama BaZI bayanlar ağlayor ve çığlık atıyormuş . Kasma kendini önemli olan o . Kac kez Aletle de baktı ama cok şükür acımadı . Normal dogum yapabilrisin Dedi nasip kısmet bakalım