Bu gün kızımın dolabını düzenledim belki erken gelir bebek Ben hastanede olunca kaynanam kızımın giysilerini rahat bulsun diye hepsini toparladım düzenledim
Bebişimin de hastane için giysilerini yıkadım ütüleme kaldı bir tek küçük eksiklerimiz var onu da bir kaç güne hall ederim biraz duyqulandım kızlar Ben kızımı bırakıp nasıl doğuma gidicem🥹🥹 sizde durumları nasıl kızlar ❤️😊