Merhaba arkadaşlar pozitif mi değil mi siz karar verin okuduktan sonra 39 + 3’te doktor kontrolüne gittim suyun azaldığını söyledi yarına yatışımı verdi öncelikle suni sancıyla doğumu başlatmaya çalıştık sabah 8:30’dan akşamüstü dörde kadar suni sancı aldım ama hiçbir etki etmedi Ebeler beni üç defa alttan muayene ettiler ama açılma yoktu sonrasına sezaryene alındım sezaryene giderken insanın içi gerçekten çok burkuluyor kendimi çok tuhaf hissettim ailem falan da çok duygulandım o an çok duygusaldı sonrasında ameliyatta doktor henüz başlamadım dedi ama 2 dakika sonra bebegimi gösterdi bebeğin çıkması beş 10 dakika falan sürdü dikişler falan uzun sürüyor bir de o ilk ayağa kalkma felaket bir şey onun haricinde zamanla toparlanıyor