Ben çalışan biriyim. Sürekli boya yaptığım için alışkkanlığım. Kendimi daha rahat edeceğim için boyadım. Ama şöyle ;
12.Haftayı atlatana kadar bekledim. Şimdi bir kere de Son dönemde boyatırım . Normalde her ay boyatırdım.
Eğer bekleyebiliyorsanız bekleyin. Yok derseniz takıntınız varsa siz bilirsiniz. (sağlık açısından değil, psikolojik açıdan yorum yaptım)