krcbusraa Kızlar 5+1 haftalık bugün alttan muayenede kese göründü ama sezaryen yerine yapışıkmış. Bir hafta daha bekleyelim ayrılmazsa kürtaj dedi. Başına gelen var mı? Çok üzgünüm.
pamugummmm krcbusraa Bana da öyle söylendi perinatolojiye yönlendirildim. Korkuyla gittim ama çok şükür skar gebelik olmadığımı öğrendim. İnşallah sizin de öyle olur.