Masalmom_ Hanimlar sol bacagimin diz kismindan asagiya dogru bir agri var yruyemhrm oturmyrm cok agryr nasl gecer bu hic birseyle ilgilenmyrm agrisindan yardim ne icin boyle oluyor 12 haftalik hamileym
pengumommy Benimde sağ tarafta kalçadan aşağıya uyuşuk kramp giriyor basamiyroum o kadar doktora gittim maalesef bir çözüm bulamadım rahim sinirlere kasa baskı yaprigi için diyip yolluyorlar magnezyum ve dvitamin deneyebilirsiniz
Masalmom_ pengumommy haftaya randevum doktoruma soylicem Dayanamiyorum aglicam arrik kizimla da dogru durust ilginelemyrm
zeynepctk pengumommy benim de sağ tarafta kaçandan bacağıma vuran ağrı var bacağımı çekiyor resmen bazen hareket bile edemiyorum etrafımda herkes bebeğimin kız olmasına bağlıyor bu ağrıyı kız bebeğin ağrısı böyle bacağa vururmuş yani sizin bebeğin cinsiyeti ne doğru mu acaba bu söylenti
pengumommy Masalmom_ ben tuvalet bile ağlayarak gidip geliyorum iki üç günde bir acildeyim gece gündüz uyku yok mahvoldum gebelikte ilaç vs kullanılmadı için bsy yapılmıyor diyip yolluyorlar
pengumommy Masalmom_ hiç bilmiyorum ümidim geçmesi en azından ayağa kalkıp tuvalete rahatça gitsemmyine yeter teyzem ebe bazı hamilelerde olabiliyormuş gecebiliyormus
Masalmom_ pengumommy ya benim bir cocugim daha var 3 bucik yasinda ondan olmazsa gun boyu uerimden kalkmam ama olmiyor o yuzden dinlenemyrm ve daha cok agryr sanki dinlenmedikce
denizhelensarpberat Masalmom_ benimde öyleydi sonra ki haftalarda doktor vitamin ve d vitamini verince içe içe o bacak ağrısı geçti bende
nazlcn62 Masalmom_ benımde sol bacağımda dizimden başlayan ağrı var ve iki adım atamıyorum bugün ortapedi doktoruna gittim ve karnım büyüdüğü için sinire baskı yapıyormuş magnezyum ve d vitamini önerdi başka bir cözüm yokmuş hamilelikten sonra coğunlukla geçiyormuş
pengumommy zeynepctk benim daha 13 haftalık cinsiyet ogrenmedim ikiz gebelik olduğu için rahim büyümesi hızlı olduğundan sinir ve oradaki bir kasa baskı yaptığını soylediler