surpriz_anne Arkadaşlar tam 11. Haftamdayım sinüs iltihaplanması olmuşum bana devlet klamoks antibiyotik yazdı. Kadın doğum doktorumda kullanabilirsin diyor. Ne yapayım???
rumeysa_d surpriz_anne ağır gripken de kullandım idrar yolu enfeksiyonu olduğumda da kullandım. doktorlar hamileliğimizi baz alarak ilaç veriyor zaten kullanmamak daha sıkıntılı
ikibalannesiii surpriz_anne bende 10 uncu haftamda kullandım kadın doğum doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi sıkıntı olmadı şükür hastalık ilerledikçe çok daha kötü oluyor çünkü