happyela Ya kızlar bilemedim bende. Acaba umutlu olduğum için mi çok çok silik bir çizgi görüyorum ki yoksa yok mu bir de siz bakar mısınız 🙈 flash la baktığımda gördüm sanki çok silik normal bakınca görünmüyor 😊
happyela yaseminis Biryolcu3006 elifsn23 Yaaa kızlar çok umutlandım teşekkür ederim 🥹 adetim de geçmedi daha aslında 2 gün sonra falan tekrar yapıyım 🥹🙏
happyela yaseminis Biryolcu3006 elifsn23 eslem2121 Gokturkmom_ cokkasmabeabi hmyr61 parla94 anneyim01 1oglananasi Esma006 btun Canım kızlar hepinize çok teşekkür ederim 🥰 sonuç pozitif 🥹 çok yeni yarın tekrar değerlerine bakalım dedi doktor 🥰🥰🙏🙏🙏 minikbirsurpriz