Arkadaşlar merhaba daha önce başına gelen oldu mu sonuç nedir bunun için yazıyorum
Hamileliğimi 1800 beta ile öğrendim 2 gün sonra verdim kan tekrar ve 4000 oldu sonra doktora gittim ve rahmin ters dedi keseyi karnımdan zor gördü 4 hafta civarı dedi ve kese düzensiz dedi ben hastaneden çıkıp tekrar kan verdim beta 8 bin oldu 2 gün sonra tekrar gel bakalım keseye dedi kese şu an da 5mm dedi 7-8 olması lazım dedi hiç başına gelen oldu mu ?