meleknsnsm ben ilk gebelikte Sinan Tan hocaya gittim çok memnun kaldım hatta doğumdan sonra kızımın kalça ultrasonunu da kendisine yaptırmıştım, şuan ikinci gebeliğim A Life hastanesinde takipliyim doğum paketimde detaylı ultrason olduğu için bayram sonrasında orda ultrasona gireceğim.