berz herşeyden önce ne olursa olsun o sizin evladınız bunu unutmayın olur mu. Siz dik duracaksınız ki çevredeki insanlar da size imrenerek baksın, çocuğunuzu kabullensin. Öyle bir anne oldum ki evladıma, millet onun özel durumunu değil benim ona nasıl güzel baktığımı onun için nasıl koşturduğumu konuşuyor. Sizde böyle olun. İnsanlara tüh vah demelerine fırsat vermeyin. Evladınıza siz hasta muamelesi yapmayın ki zaten hasta değil, çevredekilerde yapmasın. Evladınızın bebeklik döneminin tadını çıkarın bugünler geri gelmiyor 🫶