Down sendromu bir hastalık değil ki geçmiş olsun diyelim, kromozom fazlalığı +1 i var bebeğinizin sadece. Evlat nasıl olursa olsun en iyi annesi bakar. Eş, çevre desteği olmasın Allah kendinden başka kimseye muhtaç etmesin hiçbirimizi. Dilerim iyi insanlara denk gelin hep rabbim gönlüne ferahlık, yoluna kolaylık versin. 🙏🏻❤️