merve2368 Arkadaşlar negatif sonuçta ikinci çizgi silikte olsa görülür mü yoksa bembeyaz mı olur üzerinden saatler geçerse yine bakınca bir şey görülmez mi, yoksa her test kuruyunca ikinci çizgi azda olsa görülür mü https://hizliresim.com/8ep3f1n
anonim211 merve2368 bunlar kuruma çizgisi değil bacım hayırlı olsun 🙏🏻 testlerin markaları neydi artımed filan değilse kesindir
merve2368 beraydogru erken bakmak istemedim moralim bozulmasın diye 5. Dakikada böyleydi ama mesela hala baktığımda pembe renk görüyorum gri veya kurumuş bir renk değil
merve2368 defnoloj adetime daha 2 gün var, geçen ayda bu durumu yaşadım testler pozitifti sonra regl geldi muhtemelen kimyasal gebelik oldu o yüzden 2 gün bekleyeyim diyorum
elffssyl merve2368 ikinci birdaha verdim 26.42 çıktı yarın tekrar vericem normalde bugün regl olmam lazımdı
merve2368 elffssyl her gün mü veriyorsunuz yoksa gün aşırı mı, birde sağlık ocağı adet günü geçmeden lan tahlili alır mı