benik ilk gebelik ile alakalı değil ama vücut tipi ile alakalı bişey bu bazılarının top gibi bazılarınında yayık oluyor, benimde ilk gebeliğimde karnımda kocaman karpuz varmış gibiydi ve bende çok çatladım, çatlama olmasaydı büyük karın güzel oluyor tabi 🥲 ama bi yandan da bu burdan nasıl çıkıcak diye de düşünmeden edemiyosunuz