Minnoskiz Kizlar iyi akşamlar. 37+6 yim bugün kontrolüm vardi bebek zaten büyümüyordu persembeye sezaryen günü verdi doktorum ve 4 doz ciger gelistirici yapalim dedi. Bebek 35-36 haftada görünüyor ondan mi acaba 38. Haftada vuruluyor mu bu igne
ikinciprensimgeliyor Minnoskiz gelisimi 35 haftalik gorunuyosa cigerleri tam gelismedigi icin vurucaktir o igneleri.yoksa 38 de ciger gelistirici vurulmaz.hatta sezeryan dogumlarin yuzde 90 i bu haftada oluyo canim
Taila Minnoskiz bende 37+6 yım canım bence bebeğin gelişimi geriden olduğu için geliştirici yapmıştır içini ferah tut bende bu hafta değilde haftaya perşembe spinal olucam kısmet olursa 🥺