alicsyndrome doğumumu ekolde düşünüyorum. İlk doğumumu irfan beyle yapmıştım. O zaman can hastanesindeydi başka doktora yönelmedim sadece şu süreçte takibe ihtiyacım oldu. Ekol hastanesi perinat doktorunu da öneriyorlar. Gürsoy beyi. Kendim Çiğli eğitim araştırmada hemşireyim. Burda kontrol pratik oluyor , nöbetteyken randevuma gidebiliyorum diye bir doktora takipliyim. Doktorumu da seviyorum tatlı bir kadın Ece Aydoğdu. Ama hastane genel olarak içime sinmiyor. 🥴 İzmir şehir perinatı bir deneyeceğim, içime sinmezse gürsoy palaya giderim