elaefem bence de kilo sağlık göstergesi değil doktorlar da öyle söylüyor nasıl ki yetişkinlerde daha kilolu daha sağlıklı anlamına gelmiyorsa bebeklerde de benzer durum var, gereksiz karbonhidrat yükü anne karnında da bebeklik döneminde de sağlıklı olmayan gelişimine katkısı olmayıp yükten ibaret olan kilo aldırabiliyor, gerçekten önemli olan organlarının sağlıklı reflekslerinin kas gelişiminin vs yerinde olması, ben şimdi erkek bebek bekliyorum biraz önde gidiyor haftasına göre, gereksiz bir kilo aldırmıyorumdur inşallah diye gerilip tatlıyı karbonhidratı azaltıyorum, dengeli sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum başından beri, kaygınızı anlıyorum tabii bebeğin çok zayıf olması da panikletebilir ilk etapta anneyi ama endişelenmeyin sağlıklı olsun inşallah yetişkinler gibi bebekler de kendine has bir yapı irilik kemik ağırlığı vs ile dünyaya geliyor kimi iri kimi minyon kimi yapılı kimi ince uzun vs tek bir doğru yok 🌸🫶🏻