babymom2026 shdaykn 37 haftanın sonlarına doğru yapacağım dedi doktorum bayramdan sonra yani şu an 35+5im
Herhangibibiri Haftamda oldum hafifti doktorum iki cm açıklığım ve sancım olduğunu söyledi sonrada eve yolladı şuan 36+3 teyim 37+4te randevum var