Selam. 12 günlük anneyim 5 gün küvözde kaldı oğlum süt sağdım götürdüm geldiği kadar sütüm boldu. Küvözden çıktı 3 gün meme emdi sonra bir yakınım emzirirken gördü bir anda sütüm tamamen kesildi. Bebeğim açlıktan ağlıyordu mecburen mama başlattım biberonla. Takviyelerle sağmakla azar azar sütüm geliyor geleni veriyorum iki memeden tek sağımda 40-50 cc geliyor bazen o bile gelmiyor. Doktora götürdüm doktor ısrarla ver emsin sütün gelir diyor ama oğlum acıkınca krize giriyor ağlama krizine illa hemen ağzına meme ya da mama tıkılacak. Süt gelmesine de alışmıştı memeden. Şu anda süt olmayınca acıkınca meme verince süt gelmiyor haliyle tam deli oluyor. Son çare yine mama yapıp veriyorum. Ne yapacam bilmiyorum. Sağım yaptıkça da göğüs uçlarım yara oldu. Bana akıl verir misiniz lütfen 😔😔