Sadecan Merhaba hanımlar, ikili test için şehir Hastanesi'ne 12+6 da gitmiştim. Hem ultrasonla baktı hem kan verdim. Ama sonuçlar hala çıkmadı. Haftaya 15+2 de doktordan randevu bulabildim. O tarihte sonuçları öğrenmeye gitsem geç olur mu? 11-14 arası bakılıyor biliyorum ama 12+6 da kan verdiğim için bir sorun olmaz diye düşünüyorum
N_e_s_e Sadecan benim ıkı gün ıcınde çıktı hastanede 15 gün sonra gelin dediler ama ben meraktan hep baktım e nabız dan 😊
Sadecan E nabızdan kontrol ediyorum sürekli ama maalesef sonuç henüz çıkmamış. Çıksa gidip doktorun kapısının önünde bekleyecem arada alırlar mı diye ama maalesef. Neyse 15. Haftada giderim napalım