zuhaltopcu Arkadaşlar bugün 14. Günüm sabah test yaptım negatif çıktı kan vermeye gidecektim negatif çıkınca gitmek istemedim 4 gün sonra adet tarihim sol kasık ağrım var dünden beri benim gibi olanlar var mı sonradan pozitif olanlar var mı ya da