merakvetas 70-75 değişiyo benim🥺 geçmiş olsun. Ama düşük olması iyi değil bence. Acıkınca elim ayağım titriyo saldırasım geliyo yiyeceklere ve ne yedim içtim anlayamıyorum bazen.
Şekerin yüksekse sabah+öğle-akşam organik pekmez yesen şeker ihtiyacını karşılayabilir belki. Doktoruna sorsana.